Hur jag spenderar mina tisdagskvällar

Jag har fått lite frågor om ett inlägg jag gjorde i tisdags förra veckan där jag skrev att jag skulle ha träning senare,men inte va det var för träning. Så jag tänkte svara på det nu. Jag går i Jazz dans med inslag av HipHop och har gjort det nu sedan 2008. Dem flesta går ju i sporter som Hockey,Basket eller Volleyboll,men det har aldrig lockat mig lika mycket som dans har gjort. Får ut all smärta och sorg. Bara snurrar in i en värld där man kan glömma allting som den gråa vardagen kommer med. När jag känner mig helt tom,bara vill skrika och tårarna forsar så hjälper dansen mig att komma tillbaka på banan. När jag tänker på dem jag förlorat. Jag dansar också såklart när jag är glad. När jag är ensam hemma brukar jag nästan springa runt i huset som en galning och bara skaka loss. Om ni mina kära läsare har någonting dans,fotboll,keramik eller att måla som ni bara kan rymma till när det blir svårt. Så dela gärna med er!❤


Kommentarer
Postat av: julia

nu blir jag lite ledsen.. Hoppas ordnar sig. Men gud va roligt för dig att du älskar jazz. Sig så älskar jag också att dansa runt i huset när ingen är hemma. Men finns för dig om du vill snacka;)

2012-11-28 @ 20:48:20
Postat av: julia

oj , menar själv istället för sig

2012-11-28 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback