Skoldagen

Tråkigt. Ett ord att beskriva dagen med. Om man var en person som såg allt negativt i situationer men jag beskriver min dag såhär:Dans. Musik. Upplevelse. Gott.
Min dag än sålänge har vart BRA! Min skola har en miljögrupp och vi hade möte idag och dem vuxna som höll i mötet hade med sig tårta vi fick äta. Vi firade att skolan hade fått grönt flagg. Så jag missade 45 minuters engelska hi,hi. Slutade sedan 14:00. Köpte med mig lite tuggummi hem för det var ett erbjudande 3 för 30. Så jag köpte 4 då så det blev 45 kr,men jag gav ett paket till min bror som den snälla lillasyster jag är❤ Sedan när mamma kommer hem ska vi åka till Cubus i sisjön för den ska stänga och har 50-80% på allting. Vi hörs! puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback