Ut med det gamla,in med det nya!

Godmorgon fredag! Vaknade upp denna fredag:glad!,men när jag skulle sätta på tv:n så hade den ingen signal. Så fick jag reda på att det är inte bara jag som har detta problem. Utan HELA Göteborg! Hoppas att det löser sig snart.

Iallafall igår satt jag och bläddrade genom bloggen och kom fram till att min design är kaos! Det är absolut inget fel på själva designen,utan det är mer bilderna som är fel. Det har bara gått ett år men jag ser inte ut så längre,och eftersom jag inte vet det minsta om bloggdesigner,så får jag hjälp. Vilket jag är hur tacksam somhelst över! Det kommer bli hur bra somhelst och bloggen behövde sig verkligen en renovering! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback