Mitt 2013

Idag är det den 30 december. Dagen innan nyårsafton. Om jag ska vara helt ärlig,så är jag oerhört lättad över att detta året drar mot sitt slut. För detta året har vart så känslomässigt uttömmande för så många,massa onödigt bråk och sjukdom. Fast 2013 har ju inte bara vart dåligt.

Jag har vart på jättemånga roliga resor. Tre läger,två gånger till Billeberga,två omgångar till Finland,en turkietresa och en heldag i skara.

Velade fram och tillbaka (gällande min tatuering) men tillslut efter en massa om och men bestämde jag mig för att göra det.  

Jag konfirmerade mig,inför all min släkt och vänner,och sjöng inför ca 500 personer. Det var nog den bästa dagen i mitt liv!♥️ 

Alla vännerna! Fått en massa vänner detta året. Jättesnälla,underbara människor som jag tror är för resten av livet. Jag älskar er alla till månen och tillbaka♥️ Tack för att ni gav en mörk tillvaro solsken.

----------------------------------------------
2013 kan beskrivas med ett ord: 
Bergochdalbana! En massa skratt,tårar,vänskaper som börjat och slutat,kärlek,hat. Det har gått lite uppochner,men 2014 "here we come,let's make this our year!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback