Söndagar :) :(

Hej på er alla! Idag är det söndag och jag vet att dem flesta bara åååååh söndag. Fuck my life!!!! men Söndagar är bra att ha för då kan man vila upp sig efter lördagen om man vart och festat då. Jag var inte och festade igår men jag var uppe jättesent och kollade på tjejfilmer,inte det smartaste beslutet jag gjort eftersom om 6 dagar konfirmerar jag mig och alla är galna här hemma. Vi har bokstavligt vänt uppochner på huset inför nästa lördag för att det ska vara fint här då. Om det är såhär när jag konfirmerar mig,så undrar jag verkligen hur det kommer bli när André tar studenten. (Kaos?!)
Så jag ska rymma från allt kaos ett tag och se på bio med min pappa. Han ser att jag är superstressad just nu och behöver gå ner i varv och bara ta det lugnt. Han skulle komma vid två och hämta mig,men jag har bara på mig myskläder och har inte gjort mig iordnig. Det är inte så mycket egentligen,bara ta på mig ordentliga kläder och borsta tänderna för sminka mig skiter jag i idag. Vissa kanske tycker det är viktigt att göra det varje dag,men seriöst... Chilltid med min pappa behöver jag väl inte sminka mig för?! Nu har jag verkligen bråttom. Puussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback