Mobbning

Någonting som shockade mig idag var när jag var ute på internet och klickade in mig på Nellie Berntssons blogg. Jag brukar inte läsa den så men jag kollar in den då och då för att ge tjejen cred! Men när jag fick se hennes inlägg om vad hon går igenom i skolan. Allt från hotfulla lappar i skåpet,Facebook statusar och folk skriker saker efter henne i korridoren. En sån miljö ska inte någon människa få utstå! Asså kom igen hon är 12 år och har byggt upp sin blogg helt själv. Jag är så arg och helt förbluffad! Är det avundsjuka eller bara dålig självkänsla?! Jag är emot mobbing i alla det former som finns. Det finns inget värre än att en människa ska få någon att må dåligt för att man ska känna sig bättre själv! Det är ett äckligt beteende och Nellie berättar att det är folk från 14-16 år alltså flera år äldre som sprider skit. Det är rent utav hemskt. Nellie jag önskar dig lycka till och människor ska f*n inte trycka ner dig för du har mål och drömmar i livet!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback