Bojkotta "våldtäktslåten"

Så den senaste månaden har det vart mycket snack i media om "våldtäktslåten" Annars känd som:Blurred lines av Robin Thicke. Detta är tydligen en låt som man inte får tycka om eftersom den handlar just om våldtäkt. Vad är grejen? Personligen tycker jag att låten är väldigt catchy och börjar alltid att dansa så fort jag hör den,och så tidigt som i somras så var det många andra som tyckte så med,men så fort ordet våldtäkt kom fram så var det en total vändning och det gick från: Kan inte sluta lyssna på denna låt! :) Till: Bojkotta våldtäktslåten!=< 
Nej tack! Våldtäktslåten eller icke våldtäktslåt,den kommer alltid att vara en av mina favoritlåtar. Slappna av allesammans!♥️Det här är bara otroligt barnsligt enligt mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback