Det är okej att vara stolt!

Jag är verkligen inte ett så kallat "A barn" utan jag är en medelmåtta. Jag får C och neråt. Som min spanska redovisning idag fick jag ett C på. Jättenöjd!,men jag tänker alltid:F** du kan så mycket bättre. Vad är det med mig?! Varför blir jag inte nöjd?,för C är ett bra betyg. Utan att tänka mer på det så ger vår idrottslärare tillbaka en ergonomi uppgift och jag tänkte:Jippi!
Tagga E nu då. Så fick jag tillbaka pappret. Det var inget E. Jag fick ett A!! Jag är inte dum i huvudet. Jag har någonting här bakom. Det gjorde min dag och jag är så himla stolt!,men jag vill att alla ska veta att jag gör inte detta inlägget för och skryta,för att jag vet att det finns fol. som verkligen har svårt i skolan(jag är bara ointresserad)Jag gör det för att visa att det är okej att vara stolt över sig själv. Har man gjort något bra. Skrik det så hela världen får höra! Tippa inte på tårna för att du inte vill göra någon annan ledsen. Ge dig lite boost och våga säga. Jag är stolt över mig själv för det jag har gjort!♥️♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback