Kartlägga hela mitt liv?!

Jag går nu i 9:onde klass och planering är viktigare än någonsin. En massa prov och läxor som man måste hålla reda på och dagarna är väldigt långa,men grejen är den att även om skolan är viktig så måste man ju få ha fritid

Träna favorit sporten,gymma eller GTA. I mitt fall är det att vara ung ledare,dansa och bloggen. För jag tog det inte seriöst innan,utan bara som något jag var tvungen att göra en gång varje dag,men nu är bloggen någonting som jag verkligen vill göra och jag kommer prioritera in den i mitt liv. Har funderat på att göra ett schema över varje minut på dagen och exakt vad jag ska göra under exakt den stunden men eftersom jag är jag så vet jag inte hur det skulle funka hehe.

Så för att bloggen ska växa och bli ännu bättre så kommer jag att förbereda några tidsinställda på kvällen så ni har något att läsa när jag är i skolan och sitter på lektion,fast har jag tid så kommer jag såklart att skriva!♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback