Data difficulties

Igår uppdaterade jag inte ett skit på bloggen för att min blogg.se app fick damp ryck och lät mg inte skriva någonting. Försökte igen imorse men den ville inte samarbeta med mig. Jag har försökt allt!! Raderat den och laddat ner den igen,stängt av den och satt på den igen men den funkar inte så uppdateringen går tyvärr inte framåt och det beklagar jag,så fram tills  den vill fungera så får jag uppdatdera med videobloggar så gott det går men min blogg.se app dampar hela tiden. Jag ska inte klaga för jag är glad att jag har en portal jag kan blogg på. Så snälla Admin fixa detta problem,jag har inte 1000+ läsare men dem som läser min blogg är mig trogna, PUSS<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback