Rakt V.S vågat

Hej hej alla fina!❤ Hoppas eran fredagskväll är finfin;) Jag iallafall hade lite tråkigt så jag gjorde ett experiment. Jag tog fram min babyliss vågtång som jag köpte på ullared för 400:- och började våga håret;) Den är jättebra,man får verkligen ett guldlocksresultat. Har också en lockstav ifrån Babyliss och båda är jättebra!,Men det konstiga är att jag mest bekväm i vågat eller lockat hår men jag tycker också att mitt naturliga hårär jättefint,fast det är spikrakt;(
Vad tycker ni?!❤


Kommentarer
Postat av: Bella❤

Du är jättefin i rakt men det vågiga är skitsnyggt!❤

2012-12-28 @ 21:22:03
Postat av: Sarah

Va kul o våga håret :)

2012-12-29 @ 00:39:02
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback