SKANDAL!

Jag hade en jättemysig,trevlig kväll igår när jag såg på X-Factor,men jag var väldigt trött så jag somnade ifrån resultaten. Så vaknar jag idag och hör ifrån min bror att Malcolm åkte ut. Jag höll på att få en stroke. Jag skojar inte. Min enda fråga är bara:HUR?! Hur kunde den tävlingens bästa artist åka ur?! Hur kunde folk ta för givet att han var säker och bara struntade i och rösta på han. Enligt mig så var han den enda i X-Factor som har "X"et. Han förtjänade inte o åka ut. Jättebra artist som skrev egna texter varje vecka. Han var inte mainstream någonstans! Jag ska INTE se dem sista veckorna nu. Nej,X-Factor är slut för min del. Vad tycker ni?
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback