OSUNDA KROPPSIDEAL

Smal som en tandpetare, hår som guldlock,ofelbar hy. Jag menar,seriöst?! Vem ser ut så?! Kanske prinsessor i sagor,men ingen är felfri. Är du mindre värd om du inte väger 40 kilo och har lite finnar i ansiktet?! Ska människor spotta på dig bara för att du inte ser ut som en Barbie docka?! Ska andra peka på dig och skratta åt dig för att dina revben inte sticker ut och du inte ser döende ut?! Nej. Alla är unika,jag är den jag är du är den du är. Ni är dem ni är,låt inte någon ändra den du är. Du är originalet. Låt inte någon göra dig till en kopia. För jag är jag,du är du,ni är ni men dem som måste ändra på sig själv,vem är ni egentligen? Ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback