TATTOOS:)

Mina åsikter om tatueringar är att det är hur fint somhelst om man inte har för många och dem inte är för stora. Speciellt på handleden,nacken eller på foten. Älskar verkligen citat på handleden,så snyggt!Min favorit är fåglarna som flyger på handleden. jättegulligt och inte för flashigt men vad jag är inne på är antingen "stay strong forever" eller "Hakuna matata". Jag tycker tatueringar är jättefint men man ska heller inte överdriva. Jag tycker vill man ha det,så vill man ha det. "En bild säger mer än 1000 ord. Så om man inte kan berätta sin historia genom ord så kan man berätta den genom tatueringar. Fint enligt mig och någonting jag vill ha i framtiden. Alla tycker ju olika men enligt mig är det hur snyggt somhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback