Göteborgskalaset

Sitter just nu i min säng och tänker. Att sommaren kunde gå så fort! Känns som att skolan slutade igår,och här är vi nu. Skolan börjar om mindre än en vecka och det känns som att jag har så mycket jag inte gjort som jag ville göra. Fast det finns ju alltid nästa år!

Men idag blir det inte depp i sängen framför True blood utan idag ska jag till Göteborgskalaset med Hanna. Hoppas bara att vädret håller sig fint(har liksom ingen lust att springa runt i spöregn)så att humöret håller sig uppe och sista dagarna på sommarlovet blir grymma,och att alla är ordentligt utvilade nu inför hösten:)

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: koke popa

hi My namme is kokke poppa jilar dek

2013-08-13 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback