Nya ansikten!

Hemma nu ifrån Göteborgskalaset. Det var helt okej fast idag var det mest för barn. Åker kanske in med André på lördag för att se på labyrint,men det beror på för att hade feber idag:(

Iallafall så var det en bra bra dag! Hanna tog med sin kompis Nellie och hon var jättesnäll. Kul och träffa nya människor! Vi gick runt i stan och kollade på en massa grejer. Gick in på Stadium och där köpte jag och Hanna varsin vinröd beanie! Så snyggt nu i höst.

Sen gick vi in på espresso house och tog en caramel latte. Efter det så gick vi på internationella matmarknaden och det engelska godiset ville inte jag gå ifrån! Sen så gick vi på Kungsgatan och jag såg en massa affärer jag aldrig sett innan och det var kul,dock så var det en snubbe som frågade om vi Nellie ville lifta med han. Vilket creep asså:O

Jätte mysig dag! Hoppas ni har haft en lika bra dag. PUSS♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback