Blogglista :)

Jag hittade en rolig blogglista jag tänkte svara på nu. Hoppas ni tycker om den♥️

Vad pillar du oftast bort i mat?
Jag försöket att pilla bort grejer så lite jag kan faktiskt för att jag vet att det finns människor som får gå och lägga sig hungriga på nätterna,men jag pillar bort russin väldigt ofta.

Ser du dig själv som en rebell?
Nej,skulle snarare säga frihetskämpe!♥️

Favorit känsla?
Har jättemånga,men min absoluta favorit är nostalgi.

Vad hatar du?
Orättvisor,mobbing och näthat

Hur tror du dina vänner ser dig?
Rak,omtänksam och helt galen hi,hi

Vad vill du bli när du blir "stor"?
Psykolog

Varför skapade du din blogg?
Jag skapade denna bloggen för ungefär två år sedan och då var det inget seriöst,men nu har det blivit att jag vill att folk ska kunna gå in här och läsa med ett leende på läpparna och ge lite boost.

Har du någonsin vart kär?
Hi,hi. Njae inte kär men jag fattar tycke för någon lätt.

Vem är din idol?
Min bror eftersom han är en otroligt stark individ och är pepp,trots dem saker han har gått igenom.
 
Favorit artist/grupp?
Gillar faktiskt allt från Nicki Minaj till Mozart,men på sistone har jag lyssnat mycket på Dappy och B.o.b

Tatueringar?
Ja. En i nacken.

Piercingar?
Ja i näsan. Hade en i naveln som tyvärr kröp ut :(

Drömresa?
Kalifornien eller Hawaii

Favorit citat?
Like the ashes of Phoenix,I will rise again.

Favorit serier?
The Vampire Diaries,The Carrie Diaries,New girl,Glee,Degrassi,Gossip Girl,Once upon a time och Twisted

Varför ska man läsa din blogg?
För att jag vill göra människor glada och dela med mig av mitt liv till alla och vända uppochner på cyberspace!♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback