13 årig flicka hoppade framför tåget

Hörde nyss om den 13 åriga flickan som hoppade framför tåget,för att hon var mobbad på nätet. Det är helt sjukt hur långt det kan gå! Varför mobbar man människor? Är det för att man har dålig självkänsla eller är det bara för att man har tråkigt? Hacka på folk för att må bättre själv. Fast det säger mycket mer om "mobbaren" än vad det gör om offret. Folk kanske tror att du är så jävla dum i huvudet inte är någonting man tar åt sig fast ord sårar också. Jag är så emot mobbing! Försöker få fram det så mycket jag kan i min blogg för jag vet hur det känns att inte ha någon man kan prata med och gråta sig själv till söms,men tillsammans kan vi få det att sluta!! Nu får vi alla bara hoppas att hon är på ett bättre ställe och skicka stora kramar till hennes familj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback