Skolan.

Vakna. Duscha. Klä på sig. Äta frukost. Gå till bussen. Åka till skolan. Vara där i 6+timmar. Åka hem och upprepa allt igen. Alltså vem orkar det?! Jag vet väl att skolan är till för att lära sig,men om jag fick välja. Så tvivlar jag på att jag hade gått hit. Efter en lång dag t.ex idag: 8:00-15:30 så vem orkar göra nåt på kvällen? Eller det beror ju i för sig på hur kvällspigg man är,men jag ägnar 80% av mitt liv åt skolan. Ungdomar nu förtiden enligt mig har alldeles för lite fritid. Det är bara frågan om innan folk tappar masken och går in i väggen p.ga all stress. Har man slav schema såklart man inte orkar ha upp en fasad där det ser ut som att allt jobb inte gör dig något,men vi är bara människor! Vi kan inte ta hur mycket somhelst. Hoppas bara att vi får bättre schema i 9an:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback