"A barn"

Nu tänkte jag gå till botten med detta. Vad är ett A barn? Jag heter Amanda. Jag har tre A i mitt namn. Är jag ett A barn? Näe. Fast ett A barn,är en person som oftast får A. Jag vet ett gäng med sådana personer. Direkt efter dem har fått tillbaka en uppgift eller något så får dem hundra personer efter sig som bara:Fick du A?,och man forstätter sin dag och tänker ingenting på det,men man tänker aldrig på,varför. 
Får dem ett A varje gång för att det är något dem vill eller omgivningen har märkt dem A barn att dem inte vågar koppla av för dem tror att folk ska bli besvikna. Jag har aldrig tänkt så förut,men nu har jag det i huvudet varje gång vi får tillbaka en uppgift. Hur tänker "A barnet"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback