Drömmar♥️♥️

Mina drömmar om vad jag vill bli när jag blir "stor" har vart väldigt breda under årens gång.

När jag var 3 var jag så pepp på att bli austronaut. Jag ville bli den första kvinnan att besöka månen!,och att få sväva var ju ett absolut +

När jag var 6 år ville jag bli en prinsessa.  Min dröm var att bli precis som Askungen!♥️

När jag var 10 år så ville jag bli DJ. Snurra skivor på en fullsatt klubb och hoppa uppochner till häftiga beat :)

Mitt 11 åriga jag ville bli dansare eller det är något jag fortfarande vill men det är en tuff väg,fast om min plan A skulle misslyckas är det en underbar plan B :D

Nu när jag är 15 år så är psykolog min plan A. Det är det jag vill bli. Hjälpa människor är mitt kall och det är något jag känner jag vill syssla med i resten av mitt liv!♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback