Äntligen över!

Ja ingen vidare förbättring från förra året. Först så ramlade jag och skrapade knäet. Sedan så tappade jag bort tjejerna jag sprang med,så var jag ensam i typ tjugo minuter,men sedan så hittade jag dem igen och det var en himla tur för att dem hade kartan och jag hade ingen aning var vi va någonstans. 

Fast vi sprang upp på en konstig bergsstig och då var vi borta.,men jag är så glad att jag var med dem för annars hade jag säkert varit kvar där ute ännu. Vi kom in med tre kontroller och efter det fick vi åka hem. Är så sjukt trött just nu att ja vill hem och sova i typ tio timmar,men life goes on och detta är inte mycket att göra åt. Är det någon mer än jag som har haft orientering idag och hur gick det för er?♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback