Ask fm

Låt oss alla vara trångsynta och kasta skit på nätet! Ask fm är ett ställe där man kan hacka på folks osäkerheter,men vet ni vad det bästa är? Man är anonym! 

Fråga gärna varför är du så ful? eller har du kollat om du har en könssjukdom? Bara några av dem frågor som en människa kan slänga ur sig anonymt för att dem skulle aldrig våga att säga det ansikte mot ansikte,men det jag rycker är väldigt konstigt är varför en kille eller tjej som får sådana frågor på ask. Varför gråter du? Vännen,bli inte ledsen. Ta inte åt dig. Det är exakt det dem vill.

Människor som har så svag identitet eller icke existerande att dem försöker sticka hål på någon annans som har en stark identitet och är säkra på sig själva. Dem gör det för att kunna skaffa sig själv glädje i några sekunder där man får se någon börja tvivla på sig själv och ifrågasätta sina val och beslut,men varför göra det när man kan gå ut och springa så snabbt att man nästan flyger och bara vara glad att man lever,men man ska aldrig spela med!

Låtsas inte vara med på det. Ja idag frågade anonym mig varför är du en sån slampa och jag ska vara så cool och svara ja,du vet uppmärksamheten är ju inte fel. GÖR ALDRIG DET,för som sagt du vet inte vem det är som skriver. Det kan vara en i din klass som inte gillar dig och sprider detta och vänder folk emot dig. Kanske är det jag som överdriver eller så förutspår jag framtiden. 

Nej,men det jag vill nå ut med är,stå för vilka ni är och vad ni tror på. För ni är alla underbara!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback